I like big time

Shopping på nätet är farligt..
jag pallade trycket ett tag, men nu är jag fast IGEN.
Köpte "the hills season 1"-dvdn och 2 klänningar i från haléns nyss.
EN blå-vit randig långklänning och en ljusrosa strandklänning.
Man ska ju liksom till magaluf om sisodär 3 veckor ;).
I like big time. Ska springa ner till Jenny senare ikväll.
Hon har fått hem taxfree katalogen LIKSOM.
Åh vad jag är glad att vi ska åka, vi har aldrig gjort en resa tillsammans.
Jobbar kl 11 i morgon, sen blir det nog lite party.

Btw har jag lite problem med the hills dvdn..
jag tror jag skrev att jag skulle betala med check?
öh.. okej? ops. Men hey,
jag kommer ha the hills dvdn! Så jävla värt.

Så atte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0