Hej & hå

Idag har jag shoppat med Petra, klippt mig (lugg, gosh!)
och sen blev det powerwalk med Jenny.
I morgon bittit också, Hej & Hå. Jessi har fixat kort på njoy!
Så i morgon ska vi också träna hennes första pass :) roligt.

i morgon ska vi ockå down town och kolla utklädnader.
Jag vill ta studenten IGEN! det var så roligt och helt underbart!
Man försökte verkligen njuta av varje sekund, men sista veckorna gick undan.
Detta år har också gått undan. Ett år off school.. och så är man tillbaka igen,
redo att sätta sig vid skolbänken om allt går som det ska.
Det ska bli intressant. Känns som ett nytt kapitel i mitt liv.
I höst får man äntligen en liten glimt av hur livet kommer att se ut i framtiden.
Eller så fortsätter jag att jobba. Men det hoppas jag inte, jag är inte riktigt fit for fight.

På Fredag är det grillning hemma hos Petra :) MYS.
Finns ingenting bättre än en varm sommarkväll
med mat, dryck, musik och trevligt sällskap:)
Så jag hoppas vädret håller i sig gott folk!

Nu ska jag fortsätta kolla på The hills,
skicka ett litet Sms och Sova med min lugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0