en dusch färskare..

Idag vaknade jag 3 gånger.
Efter att jag hade vaknat för sista gången så kutade jag ut till brevlådan
eftersom att idag skulle jag få hem the hills dvdn.
Allt var planerat. Oscars stora sköna kläder, mina inne-uff,
2 rostade grovabröd med massa ost och med en filt framför tv-n, i soffan..
och där skulle jag kolla hela dagen på the hills tills jag skulle iväg och träna.
I varje fall så kutade jag ut till brevlådan..
Förutom min extremt höga telefonräkning på 700 kr(!)
så fanns det ingenting till mig :( Så det blev till att glo på suntrip.
Sen gick jag till Jenny och spelade weii/weei/wei (typ)
och gjorde lite beställningar innan vi gick och träna.

Ett fat med spaghetti & köttfärsås senare och en dusch färskare
så sitter jag här och ska snart sova.

I morgon ska jag ännu en gång vakna med hoppet om att dvdn befinner sig i min brevlåda.
Sen blir det kanske en sen lunch med Petra & Sandra, lite solning och
träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0