En ägg-macka senare är man redo för att stupa i säng..

Ungefär.
Har jobbat idag/kväll, det var ju sisodär.
Min favvo homie var ju sjuk så det var ju inte en dans på rosor direkt.
Det var kaos helt enkelt.. så jag ville bara hem!
Nu när man äntligen är hemma så har det bara blivit
slutet av kvartsfinalen, en ägg-macka och prat om framtida flytt.
Eller den hypotetiska flytten kanske man ska säga :)
SÅ DYRT att vara jag kan jag ju säga.. buhu.
Nu ligger jag och kollar på sex and the city och ska snart sovas.
Hoppas man får ett samtal i kväll/natt så man slipper sova själv.

Får se vart jag hamnar i höst.. om det blir örebro,
Huston, we have a problem.


Men du blir aldrig av med mig :)
PET IGEN!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Näfan work is no work without me .. o dig snäppet efter..;)

O va kommer Sigurds va utan Linpan? ja som skulle ta med pluntan o allt..:(

2008-05-16 @ 19:06:13
URL: http://saandraaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0