Varma koppen

Ja, nu sitter jag här med varma koppen på min andra sjuka dag :(
Uh. Jag hatar att vara sjuk och det värsta är på nätterna.
Jag har drömt så sjuka drömmar och jag sover så lite.
Jag ligger i flera timmar och är döds trött men somnar aldrig,
utan ligger bara och är helt borta i skallen. USCH.
Men nu är jag på g att bli frisk tror jag. Det är bara förkyldning, ont i halsen
och feber kvar.

På fredag ska vi fira Anna så jag planerar att var frisk då :)
Är väldigt taggad, har inte vart ute på sjukt länge.
Lite abstinens alltså!

Nu ska jag lägga mig i min sköna soffa med min varma kopp
och kolla på Laguna beach (för ovanlighetens skull).

Jag längtar efter en viss person väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0