Sweeet

Pirr i kroppen
Underbart! :)

Jobbat hela helgen. Utgång i Fredags, sen 11 timmars pass igår
 och sen in en sväng i dag igen. Så nu är jag rätt trött.
Har solat med Petra och sen råkade jag köpa lite godis.
Äsch, ska ändå gå milen i morgon så det är lugnt.
I morgon är jag även medbjuden på Bandy med Mamma :)
Vi får tydligen middag där också. Väldigt trevligt måste jag säga.

Jag har råkat inhandla ett par skor för ett tag sedan:) IGEN haha. Fina vårskor.
Verkar ju ändå som om våren är på väg så det var lika bra :)
Den 15.e ska vi ju till Stockholm på Melodifestivalsfinalen,
så jag måste spara lite cash nu. (Pah, jo.. säkert!)
Plus att jag har lovat mamma att lägga undan lite pengar.
Så nu blir det slut med shopping på nätet och höga teleräkningar,
så ska vi se att jag kommer iväg på några semestrar i sommar :)


Så där, mission completed - nu ska jag sovas.
Pöss va du hihi

ohoh, my new black shoes! →


Kommentarer
Postat av: anna

jag saknar min linkanblinkan!!!

2008-03-03 @ 15:48:11
URL: http://anname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0