Sömnproblem AB

Hej, jag kan inte sova.
Kanske beror det på alla tankar som far runt i skallen på mig.
Eller så kanske det beror på att jag inte vill vakna tidigt i morgon bitti
då jag har sovmorgon med solen som lyser in genom fönstret,
och rätt in i ögonen på mig och man vaknar sjukt irreterad på den
vackra solen som jag annars älskar. Jo ni.. idag har jag däremot
dragit ner min rullgardin till max. För detta hände mig liksom i morse.
Det var hemskt, en marddröm.. katastrof! Dock trodde jag detta skulle förstöra
dagen för mig. Men icke sa nicke. Den blev bra :) Men jag vill inte uppleva
detta igen när jag har en härlig sovmorgon. Så solen, skärpning för fan.
Anyhow. På Fredag är det dagen med det stora D:t. Gilla den som gillar kan.
För jag gör det. Längtar så efter det/dig.. whatever :D ni vet, eller egentligen inte.
Men du vet :) det är det viktigaste.

Heja vsk/vik.
Jahadu! Både bandy & hockey har jag hunnit med den här veckan.
Duktigt värre. Bandyn var roligare än vad jag trodde + att maten var god.
Bor man ca 500 meter ifrån rocklunda kanske man ska försöka gå
mer än en gång i sitt liv ;)

Har nyss läst kristin Schulmans blogg. Herregud, jag vet inte.
Hon är 30 år och beter sig väldigt illa. Lite patetisk liksom.
Kan dock inte sluta tycka om den. Den är intressant,
men ändå riktigt jävla irreterande. Roligt värre.
Hon fick i varje fall min uppmärksamhet,
så hon vann.. för det är ju det hon får betalt för. kärring :)

Nej, nu ska jag försöka sova.

Sov gott & dröm sött.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Eller hur, hat-kärlek till henne ;)

2008-03-06 @ 21:30:01
Postat av: Emelie

Haha schulmans är roliga ^^

2008-03-06 @ 23:52:11
URL: http://celebratelife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0