köldskador, men jag mår bra.

Oj, ett tag sedan jag skrev ser jag.. har haft en del för mig.
Eller nej föresten, det är bättre att hålla sig till sanningen..
jag har helt enkelt inte orkat. Haha. Det tar sådan tid tycker jag,
och så mycket energi. Energi snålar jag med ska ni veta..

Kom nyss hem från en promenad..
ligger och lyssnar på hederlig sommar music.
Fryser som en gnu så jag längtar verkligen efter sommaren.
Har virat runt mig i mitt duntäcke.. Bara händerna sticker fram.
Men dom vägrar snart, för det är så kallt.. men jag ska skriva fort som fan :)

En söt tös sa till mig idag:
Det här kanske låter som en klysha.. men ni är så jävla bra vänner.
AJAJ mitt stackars lilla hjärta vad jag blev glad :D
För Jamila, du är liksom BÄST rå.

Jag är också rätt säker på att US fucking A är klart ungefär nästa vecka
enligt våra plans. Så det ska bli nice, verkligen. Muha.
I helgen blir det utgång igen :) Börjar bli på G igen efter ungefär 3 veckors uppehåll.
I'm on fire ;)

Saknar dig Pappa

Soldier, sötnos.
på nått sätt ramlar vi in i varann..
det är mysigt :) det här går bra.

Vi ses när vi ses & hörs när vi hörs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0