I really want him, And I gotta have him

Shawty is a killa
But I really want him
And I gotta have him
Tonight
Shawty, a heartbreaker
But it really don't matter
'Cause I really want him
Tonight.

Blä, dålig på att blogga känner jag. Men jag har aldrig riktigt tid
och när jag väl har det så sitter jag framför bloggen och tänker:
äsch.. någon annan dag. För mig är alltid allt en annan dag.
Fröken expert på att skjuta upp saker har ni här.

Anna fyller 20 år idag, gratulationer min söta vän :) Saknar dig! ≤3

Hockey eller box idag? hm. Igår var jag och jessi på både bandy & hockey.
Tyvärr verkade vi föra otur med oss, så jag kanske borde åka och träna ist.

Hörs när vi hörs, ses när vi ses :)


Kommentarer
Postat av: melmo

tackkk sötis! :) och jag saknar dig också, det var alldeles för längesen nu..

2008-03-10 @ 20:06:37
URL: http://anname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0