Försäljare in my ass

Hey,
Vaknade för en timma sen av att Pappa ringde.
Vi ska nämligen käka lunch typ nu..
Han åker nämligen till Thailand på Lördag.

Pah, nyss ringde telefonen ca 10 ggr..
såg att det var skyddat och tänkte;
Jaha, det är väl en försäljare så jag struntar i att svara..
Men singnalerna fortsatte bara att komma!
Så jag tänkte att det kanske inte alls var en försäljare,
utan att det kanske hade hänt någonting så jag svara..
Jo ni, klart det var en fucking försäljare! Irritation AB.

Efter lunchen blir det iaf sol och sen simma med babes.
Skulle väl också kolla match. Äsch, vi får se vad som händer.
I morgon & Fredag är det jobb, sen drar jag till Sthlm i helgen.
Nu kom Pappa! seeeees och höööööörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0