200.000 och lite till...

Jo, så heter den förbannade låten som jag har på hjärnan och som jag hatar.
Det är så irriterande.. och är det inte den så är det Christer Sjögrens jävla...
I love Europe(!) Jag... skäms... Yeye, jag sitter ändåså nu med massor med musik
ur högtalarna. Så det blir andra bullar i morgon ;)

I helgen skulle jag har jobbat väldigt mycket, men tog istället ledigt och
åkte med the family till sthlm. Det blev mycket shopping och god mat.
Det blev också Shlagerfestivalen. Det var trevligt minnsan..
Men den största anledningen till varför jag var där var ju såklart
Björn Gustavsson. Både jag och lill'sis blev galna av denna pojke.
Han är såååååå bäst! :)
Om rätt låt vann och om det var bra låtar vill jag inte kommentera..
för jag är inte så hajj på melodifestivalen i år eftersom att jag har jobbat
varje lördag. Men Sanna Nilsen (?)s låt var fin :)

I morse åt man kanske frukost för 4 personer. Älskar hotellfrukost!
Sen gick vi lite mer på stan, sen hem.
Väl hemma var jag sjukt trött så jag satte mig i soffan och mös
innan jag skulle iväg och jobba. DOCK fick jag världens trevligaste
överraskning som knackade på dörren helt oväntat :) hihihi.
Blev väldigt glad och fick extra energi av Mr som dock skulle iväg igen.
Hallelujah för att påsken finns alltså! Så det blir inte så länge denna gång.
I varje fall blev det jobb i kväll. Skönt att jobba lite, men gud..
Berättade för Jamila i telen när jag var på väg hem från jobbet om mina tankar.
haha jag är verkligen elak.

BTW (for real), Så är det en väldigt viktig och sjukt rolig resa som väntar oss.
Enligt planerna så sker den i augusti / September. This is it.. US fucking A,
here we come!

Nu ska jag sova. I morgon blir det sovmorgon tills jag får liggsår.
Sen möta upp Jamila down town och sen träna dubbelpass,
hur nu det ska gå efter massa slöande.
åååh, dudududu!

                                 stekarn är med mig hem ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Looking good on the pic! Hihi :)
Nu ar vi i Thailand, hot hot hot!! Uh, brant mig..
Ha det bra :)

2008-03-17 @ 18:27:54
Postat av: Hedlund

Före första är du snygg på bilden, för det andra saknar jag dig ännu mer nu när jag fick se dig på bild och för det tredje hatar jag dem där gulafula tomtarna ;) Sa jag att jag saknar dig? By the way, nicccce med US! och blire nå London?

2008-03-18 @ 18:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0