Wild & crazy

I bland tycker jag att det inte händer så mycket i mitt liv.
Men jag har kommit på att det är en pause innan mitt liv börjar?
I höst blir jag liksom värsta wild & crazy.. jo.. faktiskt.
Ska bli plugghäst nr one ha! För mig är det riktigt jävla wild!
Men vill jag bli någonting så måste jag bita i det sura äpplet
och sätta mig vid skolbänken igen. gah.

Att ha en person som har ett hjärta av guld vid sin sida
hjälper ju kanske 10 ggr bättre också, i alla lägen.
Att ha någon att luta sig emot när det är tungt,
att få somna i någons famn och känna sig omtyckt..
är ovärdeligt och så tryggt, speciellt nu.
Jag lever bara ett liv, folk som håller mig tillbaka är ingenting att ha.
Vissa saker måste man utesluta från sitt liv för att må bra,
för att kunna må riktigt jävla underbart. Oh, it will happen'
just wait and see.

I helgen tänker jag fira den speciella personen, Mr O!
Hoppas han tycker om presenten också :)
Du är viktig för mig. Det bara är så.
Tack för att du öppnar din famn och skänker mig lite livsglädje.

så, det var allt.
SOVA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0