semester - kaos

Kom hem för en liten stund sedan.
Gosh, första dagen på jobbet efter semestern..
och vad finns där? KAOS! Jobbade över flera timmar.
Blev helt död. Hoppas jag slipper jobba i morgon,
känns inte så trevligt att jobba på midsommarafton..
God mat och dryck på dagen, sen lite fest hos Petra på kvällen :)
Mysigt att fira midsommarafton tycker jag.

Frågan har kommit upp.. tro mig.. Ska vi tillbaka igen? Jessi är på som fan.
Haha skulle ju vara helt galet! Men det är ju det man är, wild & crazy ;)
Men först har vi en roadtrip att se fram emot :D
V.28 åker vi sydsverige runt.. ni kommer inte missa oss.
Vi hörs, syns och vi har jävligt coola t-shirts (enligt rykten)
Det kommer bli sjukt..
Bara att passa på innan man sitter vid skolbänken igen.

Och du är inte ens en del av mitt liv.. bara ibland,
lite då och då.. kul, jävligt kul..
Hey, chilla med mig.. vi brukade ju ha det skoj?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul att bli lite uppdatterad om ditt liv! Känns som det var en evighet sen sist. Hur går det med spyan? Wille hälsar:-) Kramar och pussar syster yster...

2008-06-23 @ 20:37:45
Postat av: Linn

Haha bra att man kan hålla dig informerad då. Haha jag överlevde spyan ;D Nu blickar jag & wille framåt. Krama om Wille från mig. PUSS!

2008-06-25 @ 11:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0