Nothing changes

En väldigt innehållsrik helg :)
Oscar blev glad för presenten, skönt.
Han fick en annan present som.. ja.. jag blev måltavla för.
Man tackar SANDRA! haha :P hämnden är ljuv.
Jag har festat två kvällar i rad till morgonkvisten, samt jobbat.
Man känner sig lite shleeten alltså..

Har nyss träffat Oscar som åkte tillbaka till Uppsala..
Ligger i sängen.. har gjort en to-do lista för i morgon,
dammsugit upp mitt solpuder som låg över hela golvet
och ska snart sova.

För i morgon blir det inte mycket sova inte.
Full fart hela dagen! Kl 10 ska jag & min res-kamrat
ner till Forex och växla pengar. Sen ska jag hem och städa,
tvätta & packa.. Och kl 4 på natten åker vi till Arlanda
och sen är det Magaluf som gäller! WOHOW. ruligt.

Nu ska jag sova..
man är ju levande död.

ingenting ändras..
3 veckor är ingenting :)
Vi är okrossbara.

zeyaa88 in your face!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad fick han för present? =)

2008-06-09 @ 00:23:31
Postat av: Linn

Ett stort fotografi med oss på med ram.. och bakom ramen så fanns det ett presentkort på en övernattning i stockholm :)

2008-06-09 @ 12:44:04
Postat av: S

fan va nice du verkar ha de..men vill gärna ha hem dig levande så tare lugnt med flaskan hörru :P lr så super du järnet veckan ut, men de gör du säkert redan så ;D bk är inte desamma utan limpan iaf!

2008-06-13 @ 12:25:52
URL: http://saandraaj.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du har det braaaa :)

2008-06-17 @ 12:30:51
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas du har det braaaa :)

2008-06-17 @ 12:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0