Hey, i'm here!

Yes box.. nu är man hemma igen från en.. tja.. sjukt kul vecka ;D
Ger man gärnet hela veckan så får jag gå och lägga mig om 15 min!
Nytt folk, sol&bad och flaskan hela veckan.. kan inte bli bättre.
Synd bara att man är sjukt schleeten, gått upp 7 kilo, börjat flagna
och det nya folket är som en fis i rymden när man väl är inne på sitt
rum igen med laguna beach på g i min sköna soffa. Haha.
Nej, gud.. hörni, detta är ett minne för livet och vi har inte haft en tråkig stund.
Fullt ös medvetslös - hell yes. Och EM-matcherna där var så sjukt kul..
det var en svensk bar som hade fixat med gräsmatta, läktare, dj,
hejjaklacksledare och hela rubbet.. så det var hur mycket nordbor som helst
och ett jävla liv när vi kollade. Mäktigt.
Britter, hate them big time! Äckliga, fula, ingen stil, skriker och gapar
och har ingen vett i kroppen överhuvud taget.. på slutet blev det för mycket.
Dom ligger helt klart på minus.. fast beckham, du är fortfarande min idol.
Nej, det finns mycket som jag vill skriva och säga.. men jag pallar inte.
Orkar inte.. finns ingen energi kvar.. det lilla jag har ska jag ta mig upp för
trappan med och käka lite.. daraaaammm, PASTA.

Om någon är orolig så ger jag järnet på Fredag!
Svensk midsommar är ju faktiskt en tradition.

Bilder kommer i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0