Borta bäst

Ligger och steker i solen :)
Hur skönt som helst..
Ska snart ner till stan och sen kommer jag nog sova borta.
I morgon flyr jag min kos till Pappa..
kommer bli långa dagar att ta sig in och ut från Stan.. menmen.
I helgen fyller Oscar år. roligt värre! har bytt bort ett pass
så man kan komma och fira lite :)
På Tisdag åker jag till Magaluf!
Eftersom att jag inte kommer vara hemma knappt så
kan jag ju säga att det blir tufft att försöka fixa allting.
Men det är de värt.

Nu ska jag ligga en stund till sen in och duscha.
(alltid ta en dusch, inte lukta usch)

Ses när vi ses!

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh söt de får fixa sig :) du kan alltid va hos mig oxå om de skulle vara nått

2008-06-02 @ 18:27:40
URL: http://saandraaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0