Jag smälter..

telefonsamtal
Idiotiskt hur ett telefonsamtal kan göra så mycket ibland.
Jag vet hur det går till därborta.. I know it all. Bajs.

Jag sitter och tittar på Dirty Dancing.. Jag brukar ju låssas att ha ett liv, men ikväll var det skönt att bara vara för mig själv. Bräns ändå så på näsan så det är väl lika bra. Imorgon ser det ut som om en trip till Östra skall ske. Hoppas hoppas, ska jobba grymt mycket nästa vecka så det gäller att steka. I morgon blir det också fin lir med middag på Frank med Roadtrip-girlsen. Oh. Antar att utgång vankas efteråt.. ha, ovanligt ;)

Men jag måste se klart på filmen! TVÅNGSTANKE!!

Kommentarer
Postat av: jess

inte nå avundsjuk, jag ska ju jobba inne på subway, yey

2008-07-24 @ 22:44:09
Postat av: anna

jess är en stjärt hihi

2008-07-25 @ 09:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0