impulsish

Igår blev det en impulsish. Det var rätt okej.. :)
Somnade sedan på natten med laguna i högsta högg,
det kunde ju inte ha slutat bättre..
Idag ska jag jobba, vet inte hur länge.. sen kanske jag ska chilla med
J-ila. Får se vad tiden tar mig. Whatever.

Jag mår illa av den här staden ibland. Jag vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig,
men det är någonting som får mig att få otäcka upshots.
Jag känner mig inte riktigt bekväm. Guess it's just the town.
Jag vill bara iväg. J-ila pratar om Norge. Skulle vara nice att dra dit.
Cash moneymaker för ett år och sen komma tillbaka.
Får se om jag kommer in på den linjen som jag vill komma in på eller inte.
Annars känns det bara surt att stanna kvar här när jag egentligen inte har
någonting att stanna för så att säga. Familjen finns ju kvar och vännerna
med hoppas jag.

Nu ska jag lyssna på oldies och äta lite glass innan jobbet kallar.

"I don't love you.. but.. I L-U-V you"
Åh, söta Talan :)
 

Kommentarer
Postat av: S

but hey..you got me :)

2008-07-06 @ 23:59:18
URL: http://saandraaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0