Tack girls

För en helt otroligt rolig resa.
Sitter tyvärr på fel dator så att bilderna skickar jag senare..
LOVAR. Göteborg, Halmstad & Öland.. kunde inte ha blivit bättre.
Alla städerna gjorde vi osäkra och vi levde verkligen livet varje dag.
Göteborg: mötas av världens sötaste lilla dam som bjöd på husrum,
där vi festade till Irländsk musik, dansade och log. Vidare till Halmstad;
Där vi får se en av de finaste campingarna någonsin, grannar som var
av den lite snällare sorten, Enköping som kanske skulle ha vandrat
hem när vi bad honom, Dagen efter då vi får springa ut i regnet för att
städa upp gårdagens bravader (man vill ju inte bli utslängd, haha)
för att sedan sitta på donken 08.00 på morgonen smutsiga & blöta..
tjuta av skratt & tårar när vi pratar minnen & tankar
samtidigt som vi smuttar på några cider på
tylösands strand under solnedgången.. Vi fyra.
När vi kommer till Öland kl 00 på natten,
och blir utslängda kl 08.00 på morgonen från första campingen.
Festivalen; ölandroots, skrattet, pickébussen, en mustang cykel
som var röd och hade magiska krafter, bajamajorna, langos och härlig musik.

Nu sitter jag här, med en väska som luktar fruktansvärt,
med ett hår utan flätor (28st) och njuter efter att äntligen
får sova i min egna säng.. Men vet ni?
Jag skulle inte tveka att packa min vidriga väska och åka igen.
Jag tackar er för en minnesvärd resa. Ni är super!

Idag säger jag upp mig..
för jag råkade komma in på mitt förstahandsval på högskolan! :D
Innovationsprogrammet med inriktning mot informations design.
"and that's why they pay me the big bucks"
Yes! Och grattis till Jessi som kom in på sin linje! Wohow.

Nu börjar livet, hoppas jag klarar utmaningarna.

Kommentarer
Postat av: Hedlund

Jag vill också på Roadtrip!! Synd att vi inte var på Öland samtidigt, hade ju vart coolt å mötas upp där liksom ;) Men yey, grattis :D Ska du läsa det på MDH? Värsta linjen också dessutom ju! Puss på kind Ps. 26 juli. Kalas. My place.

2008-07-14 @ 17:54:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0