Ett stycke ointressanta saker.

För det första.
Brunettbella?
Vem är du? vad vill du? Har vi gjort dig illa?
I måndags när jag satt hos Oscar och bläddrade igenom Aftonbladet så fick jag se Blondinbellas antastningshistoria på mittuppslaget. Give me a break! Detta ska vara en seriös tidning! Istället får man höra om hennes "dramatiska" historia och att hon fick fly upp till Norrland. Äh, knip och stanna där uppe, du behöver öppna ögonen innan du tar upp våran tid med din lilla tragedi. För du är inte ensam, du är en av flera tusen. Skillnaden är bara att dem aldrig skulle drömma om att tjäna pengar på deras egna tragiska händelse. Skäms! Ge mig riktiga nyheter och seriösa händelser.. annars kan jag lika gärna låna Mammas Hänt extra direkt.

För det andra.
2500 riksdaler i Studiebidrag. Hörni, era jävlar! Give me more, annars vilar era öden i mina händer. Nej men seriöst, är det allt jag får för att ta över detta skit land efter att ni går i pension? Skäms igen! Ge mig en röd ledning och släng ut de blåa fjärtarna så ska vi se att vi kanske kan få en liten peng mer. Ursäkta, jag får bara panik. 2500 utan lån är som att leva på vatten och bröd för mig. Jag får tacka mor min som låter mig bo hemma ett litet tag till. Thank you mother of earth.


För det tredje.
Klockan är mycket och jag ska vara hos Jessi kl 9.00 i morgon bitti.
Ha, vi ska sola & bada hela dagen lång. Precis som jag gjorde idag
med min lilla William :)

God natt

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha! Skönaste på länge linpan!!!!:D

2008-07-24 @ 18:10:23
Postat av: Anonym

Haha! Skönaste på länge linpan!!!!:D

2008-07-24 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0