aj aj aj

stackars, stackars mina små fötter.
Skoskav till Jessi, från jessi, till löga, från löga och hem.
Jag tog av mig skorna på vägen hem och gick barfota.
Jag hittade då en mobil, helt sprillans ny..
jag kollade på den, sen ner på mina fötter..
Nej, pinan som jag hade gjorde så grymt ont
att jag inte ville utsätta någon annan stackare för smärta
när den springer tillbaka och inte hittar sin mobil.
LURING!! Mamma, lugna ner dig.. jag skulle aldrig ta en mobil!
(hrm.. glömde bort att hon läste min blogg för en sekund)
KUL att man ska ut och vandra om någon timma då..




Kommentarer
Postat av: Becca

HAHHA neej vad kul :) vadå hittade du den? varför glodde du så mkt på mig? eller asså om du fattar ;P? på ett bra sätt eller ett dåligt? jaa världen är allt liten :D

2008-07-30 @ 20:02:41
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0