Trötter

hey, You're a class all your own..


Vill börja med att ge en tanke åt min vän som troligen är väldigt ledsen just nu. ♥
Idag har jag sovit väldigt länge. Men jag vaknade av en hemsk mardröm. Den var sjukt verklig!
Jag vaknade flera gånger, och när jag väl somnade om så hamnade jag i samma dröm igen.
"the gangstaah" var dessutom personen som ville äta upp mig! wah, hemskt!
Sen blev det solning, lite tvtittande och sen kom far och camilla och hämtade mig.
Vi bowlade lite och åt sedan en middag på tabasco, som jag för övrigt älskar.
Det är så klyftigt och enkelt att man får välja vad man vill ha för kött, sedan för potatis och sås till.
I just love it! Sen åkte jag med till Sura. det blev massa prat och lite handboll :) länge sen man såg på det.

I morgon blir det jobb, bio och hemlisar. :)

→ Jag har dessutom tillbringat en natt i stockholm för någon dag sedan:) hann med lite mys men också massa shopping :) Petra kör som en idiot, fast hon körde ju efter en viss person som kanske kör ännu värre (!) hihi.

any how..
jag vill kommentera en kommentar i från my old friend down south :)
"Ge mig sälen, så tar vi en tävling som förr vännen :)"

SOVAS!
Apropå sälen, saknar frida och våra sjuka äventyr!


















Kommentarer
Postat av: annis

saknar dig också juuuu, hih! men på söndag ses vi minsann mmm :) hoppas du inte hade nån marddröm i natt iaf! ha en bra dag på jobbet :) puss

2008-01-18 @ 12:35:32
URL: http://anname.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0