Something you can't touch, something you can't see


There´s a crowd, talking loud, but they ain´t saying nothing
Slow and stale, weak and pale, while we´re running and laughing
Cause there´s something else, something bright and pure,
Something that you´ve never felt before
Something you can´t touch, something you can´t see, you just don´t believe

- Ge mig sommar igen, då ingen behöver få veta, då ingen behöver förstå.
Då alla bara lever för nuet. Då man har bekymmer,
men man låter dem inte få stoppa dig. Du känner att du kan göra vad du vill,
besegra vad som helst och att världen står nedanför dina fötter.
 Ge mig sommar för guds skull, så jag får känna mig så där äckligt glad och bara njuta
 av värmen, drickan, dansen, musiken och den där sjukt härliga känslan.


My soul is closed again.. 
 
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0