Sliten

Känner mig sjukt sliten. Hela kroppen, hjärnan.. allt är helt off. Jag vill bara iväg från fucking Västerås,
jävla skit stad med en massa skit rykten. Rätt roligt att folk går på rykterna och för det vidare.. :P
Jag är nog lika dan, älskar rykten :D Sist hörde jag att jag dejtade en 30åring som jobbade i sthlm och som bodde i v:ås på helgerna ;) ohlala.. han låter lite rik, duktigt av mig :) maha. Sjukt. I varje fall vill jag ha massa semester,
lite mer pengar på banken och vara lite brunare. Faktiskt så börjar jag bli sjukt beroende av solarium. Mamma predrikar minst en gång om dagen om hur farligt solarium är. O ja, jag vet. Men fan, att vara vit är ingen höjdare.

Har nyss jobbat, åkte till ica maxi med mamma och Hans. Jag har haft massor med problem gällande shampoon och balsam, eftersom att min frisör bestämt avrådde mig ifrån att fortsätta med Sunsilk som jag älskade.
Provade i varje fall Gliss denna gång.. har fått för mig att jag provade det för väldigt länge sen och tyckte den var jätte dålig, men jag får väl hoppas att jag blir nöjd. Annars får jag väl köpa shampoo och balsam för fucking 500 kronor som frissan tyckte. PAH! Vilka jävla problem.

Igår träffade jag Oscar som försvinner in i det militära på Måndag. Sen skulle det väl bli utlandstjänst och grejer.
I wish you good luck :)


I kväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Det visar väl sig. Utgång eller inte. PAH. svårt att bestämma sig.
We will see.
Ska dock jobba i morgon.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0