Relax

Sista lediga dagen, sen är det back to work.
Fast i morgon blir det förhoppningsvis Utgång! wiho.

Är just nu i sthlm, det blev ett sånt där "a ja, let's do this" besök.
Eftersom att vissa måste jobba så blir jag helt själv ett tag, pah. Men..
Kollade i plånkan, har pengar.. hmm.. en tur in till city skulle inte sitta fel ;)
Jag tror jag ska köra på det. Liiiiite shopping kan ju inte skada.
Åker i varje fall hem ikväll, tänkte ta snåskjuts av Hans, eftersom att han jobbar typ
1 km här ifrån. Sen blir det solning ikväll och lite relax, kanske ett bubbelbad :)

a ja, ska väl fixa mig lite och sen kila iväg :)

Föresten så saknar jag Caroline Hedlund så jag håller på att svimma,
Hedlund-abstinens!


Kommentarer
Postat av: Hedlund!!

Tror du menar mig :D

2008-01-28 @ 18:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0