nanana

Know that you're my man and
You would never hurt me, no ..
Let me come and see you
So that we can be alone, alone..
- miss it.

Men det är nya tider, nya tag :) I'm back on track liksom.
i morgon blir det först jobb, träffa en soldat som är hemma en sväng
och sen åka till Anna. Ska bli sjukt kul att parta med henne.
vi har det så kul, du och jag :)

Nu ska jag försöka ta mitt ass till övervåningen där jag ska ta ett skönt bad
efter dagens träning och lyssna på musik.
 Vi är duktiga jag och min lillasyster. Full fart på oss :)
great


Kommentarer
Postat av: annis

jaaa ikväll ikväll ikväll äre du & jag! :) hihi. Nu ska jag vila så jag orkar dansa heeela natten, pöss!

2008-02-01 @ 14:44:54
URL: http://anname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0