ledig

Vaknade kl halv 12 idag :) så jävla skönt med ledighet. Love it!

Har nyss solat med Petra och när jag kom hem fick jag en kommentar av min lilla syster: herregud Linn, är du svensk? Tror jag ska minska lite på solningen ;)
Föresten är det Fredag i morgon, då ska jag säga hej då till värsta soldaten.
Han ska in i Lumpen och grejer. Kul, ses om ett år typ :( bajs
Nej, nu ska jag äta någonting innan jag ska iväg på combaten med Jenny. Sjukt roligt :D

Göteborg den 25.e(?)
jojojo!

Välkommen hem min Anna :) Synd att vi inte kan ses i morgon, men på Lördag kanske :D Miss you <3
                                                      
                                                             image1


(en uppdatering) Mamma fixade bubbelbad åt mig nyss, helt underbart. Det doftade persika och hon tände ljus i hela badrummet. Och så låg jag där och bara njöt och lyssnade på musik. Sjukt avslappnande :) Tack mamma!
Nu ska jag klä på mig en mysoverall, lägga mig i soffan och glo på tv.

Work i morgon.
Natti :)



 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Välkommen tillbaka ;) jag fick nästan en tår i ögat när jag läste och åter igen kände tomheten. Tomheten över att du aldrig finns vid min sida längre.. Jag saknar dig!

2008-01-10 @ 21:24:53
URL: http://carolinehedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0