Face off

Face off (Intro) - så bra låt, blir sjukt taggad!

Har jobbat,solat och tränat idag :) Skönt! Jobb i morgon sen blir det lite ledigt.

Igår såg jag en serie på MTV om skataren Ryan Shecklers.
Sjukt duktig och så äckligt snygg! Jag dör!
Sen i mitten av avsnittet så råkade någon nämna att han var 17!
Alltså här har jag suttit och sucktat efter en pojke.
Jag skäms och jag förstår eran oro. Men jag ska lägga ner mina fantasier
om honom direkt! Trodde aldrig det var så pass,
jag trodde han var som jag.. typ. Vila i frid min vackra serie.
 (som jag ändå tänker kolla på i smyg)

Skönt att ha vissa personer kvar i mitt liv.
Även om saker och ting har ändrat sig
och att vi inte hörs allt för ofta.
Ni betyder mer än vad ni tror :)

Ryan Shecklers → image14

Kommentarer
Postat av: annazäll

Äh 17 är ingen ålder!
Låter alldeles lagom sött tycker jag.
Yum.

2008-01-29 @ 16:15:32
Postat av: Hedlund

haha.. tur att jag inte är han då hörru ;)

2008-01-29 @ 17:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0