Suckers!

Nyss vandrat på stan.
Träffade först Sabina som jag käkade lunch med på Vivaldi.
Snackade mycket skit och ska antagligen ta en promenad i morgon :) mys!
Har saknat dig väldigt mycket hjärtat! Två ggr på en vecka, inte illa pinkat.
Sedan vandrade jag vidare och träffade upp Jamila som lunchade på Cornetto.
 Sen kilade vi vidare på stan. Jag har liksom köpt hårfärg! Jag är lite rädd,
det är en mycket mörkare färg än vad jag har nu och så ska jag slinga i lite slingor också.
Ojojoj, jag är riktigt nyfiken. Ska ta kort på resultatet senare,
om det blir bra vill säga ;)

"men vadå, grönt är det nya blått" - haha bara så ni vet mode geeks ;)

Alla är loosers... era loosers! :)

Äh, det var väl bara det..
Nu ska jag ringa ett videosamtal till min Mamma,
våran nya hobby liksom. haha herreguuuuud vilka coolingar vi är.

So long suckers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0