Oövervinnlig?

Sitter här vid my little sis' dator, kollade nyss på sandor slash ida.
Har aldrig sett filmen, var tvungen att kolla :) rätt bra faktiskt.
Funderar på att kolla på lite OTH också.
Hon har så mycket bra grejer på sin dator, åhåhåh. avis.

Jag vet inte riktigt om jag är sjukt trött eller bara jävligt bakis..
haha, både och kanske.Jag är dock rätt pank nu mera,
så nästa helg blir det snåla snåla snåla.
För nästa helg fyller nämligen Petra 20 år.
Och den rika jäveln har bjudit flickorna på en middag på Å.
Ser fram emot det redan nu.. Oldie!

Apropå bakis så var det riktigt roligt igår :) Minns knappt hälften..
MEN det lilla jag minns var i varje fall roligt, haha!
Skönt att dansas och träffa folk. I need all that.
Igår träffade jag också Oscar efter jobbet.
Värsta soldaten mötte mig vid bussen.
Jag är väldigt stolt över dig vet du. Föresten, tack.


Snart ska jag iväg och jobba, ska för första gången stänga.. läskigt värre.

"Alltså Linn, vet du? Vi har inte bråkat på hela kvällen.. det är ju fan rekord!"
- HAHAHA Tobbe rå.

Ses när vi ses, hörs när vi hörs.






Kommentarer
Postat av: mellesmo

pöss!

2008-02-03 @ 22:25:00
URL: http://anname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0