Jobb = Bajs, visst?

Fast, det är ändå bra att ha ett jobb dock.
Är bara sjukt trött på allt.

Lördag - Torsdag, många dagar där emellan.
Ah, skynda på lite va.

Sälen eller London över påsk.
Ge mig båda två snälla :)
Ska tjata lite extra för det..
wish me luck.

Talan är snyggast i hela världen.
Skönt att jag nu har både Laguna Beach 1 & 2 :)
Vill ännu mer iväg!!


Herregud, you make me sick :)
"Go fuck yourself, and then tell me, do you feel anything? No, didn't think so"
Moha så, låt mig vaaaaaaaaaa


Kommentarer
Postat av: Hedlund

LINN! Jag ska till London i Påsk! ÅK DIT

2008-02-24 @ 17:25:51
Postat av: Linn

I know! Ska prata med Mor min :)

2008-02-25 @ 16:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0