I'm done with the whole fake kind-of-thing

Nu bär det av.
Vare sig jag egentligen vill eller inte.
Jag bara måste..

Nästa Torsdag är en ovanlig dag tycker jag,
fast egentligen inte om man tänker efter..
den är lika dan som alla andra dagar.
Då får & kan du ringa och kanske kan du ringa till mig.
Fast nu när jag tänker efter så gör du nog inte det.
Varför skulle du det liksom? Tror inte jag kommer
ringa heller. Men det är skönt att veta att jag kan..
om jag vill.. Det är inte så att jag sucktar efter Nästa Torsdag
pga av ett telefonsamtal som jag inte kommer att få.
Jag vill bara att tiden ska gå lite fortare till nästa Torsdag,
utifall.. Pah, nu fick jag helt plötsligt stora förväntningar.



"Då ska jag göra någonting med mysbyxor.. vi vet bara inte vad än
Men vi har i varje fall kommit halvvägs i planeringen.
Finns tusen vägar att gå med mysbyxor."

I'm done with the whole fake kind-of-thing

Sis, nu drar vi och tränar lite

God natt ikväll och alla andra kvällar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0