Give me some fucking moves.. nana

Pah. Jobbigt med blogg alltså. Bloggade igår,
och idag när jag kollade på min bloggsida fanns inte inlägget någonstans.
Helt kasst! Jag börjar bli så trött på blogg.se. sjukt segt.

Idag har jag jobbat, sedan solat väldigt länge och ska snart iväg och träna.
Skönt. Är ledig i morogn så då blir det stan och sen träna, först luncha
med gangstern och sen med Petra som jag ska leta lite festkläder med.
Det är nämligen födelsedagsparty på Å på fredag :)
Vilket kommer bli väldigt roligt. Då ska jag supa och svina som vanligt.
Jag jobbar natt på Lördag så det gäller ju att passa på liksom.
Ah, i kväll efter träningen är det min nya favoritserie; gossip girl.
Sjukt taggad att krypa ihop i soffan och glo! :)

You're back in my life,

I can't stop smiling..
soldier
image19

So maybe I've got a lot to learn
Or maybe I'm justa hangin' on my words
Or maybe it's not a big concern
But if I raise my head would I understand why
I'm Better with you
So maybe there's not a lot to say
Or maybe I'm wrong doin' things my way, yeah
But maybe things will be okay If I get it together
And do something clever
But make it better with you
Better with you
So tell me where did I go wrong before you
Before you came along
Well it seems like I was lost
You showed me how to do things right
Now I'm so glad that now you're mine..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0