Ge mig!

Aj, lite träningsvärk sen igår.

Sitter hemma hos pappa och kollar på Laguna Beach. Ge mig!
 Jag tror jag ska önska mig hela boxen i födelsedagspresent,
så mycket enklare! Då kommer jag aldrig sluta kolla,
 precis som nu. Alla säsongerna, over and over again.
The hills också föresten. Jag tröttnar verkligen aldrig, haha.

I morgon är det jobb, ska färga håret också.
Jag råkade visst glömma färgen hemma hos Mamma min. Typiskt mig liksom.
Jag är så nyfiken över hur mitt hår kommer se ut att jag dör.
Jag har skrivit ut bilder idag på vänner & familj , lite minnen liksom.
Nu gäller det bara att hitta fina ramar så är det rätt upp på väggen som gäller! :)
 "We got to remember our moments"

Gillar föresten idén för vart vi ska ha förfesten, så jävla nice.
Jobbar till halv 9 på fredag så det är ju känoners hörni.
supa&svina!

Jag har sucktat efter en utomlandsresa sen.. ja..
sen jag stod och väntade på mitt bagage från Turkiet i sommras kanske.
I varje fall har jag vart inne på alla resesidor i hela universum.
Har hittat lite färska ställen, men jag måste ha ett möte med mina anhängare.
För nu vill jag verkligen boka så allt är fixat och klart.
Sen så är det bara att gå runt och längta till finaldagen.
Hoppas på två fucking weeks. Fast först är det ju lite små trips innan..
men svina nere i medelhavet är ju liksom top notch. ;)

God natt, ikväll och alla andra kvällar..

Uppdatering..

Apropå Laguna beach, har precis beställt hem 2 säsongen! wohow! :D
Så underbart. Inte nog med det, Jag har också beställt hem
världens snyggaste skor. Ett av mina bästa impulsköp genom tiderna.
Jag var tvungen, hade garanterat ångrat mig annars!
Föresten kände jag att jag kunde unna mig lite..
är ju alla hjärtans dag i morgon. Så då kan jag passa på att
göra mig själv glad med lite gifts istället för att gå runt och tänka
en massa. Smart drag Linnpinn!
Så nu gäller det bara att vänta tills man får hem sina små presenter :)


God natt, ikväll och alla andra kvällar..
                                                                   

Kommentarer
Postat av: Caroline

Laguna Beach rules! haha :D

2008-02-14 @ 10:06:47
Postat av: Linn

Haha amen visst sörru Caroline (vem carro det nu är) :)

2008-02-15 @ 00:54:32
Postat av: Taskig tajming!

HEDLUND för fan!!

2008-02-15 @ 08:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0