Att jag ens orkar..

Folk ramlar in i varandra stup i kvarten. Inte jag. Jag fumlar runt, drar krokben på mig själv eller möjligtvis andra. Klart jag ramlar precis som alla andra, jag ramlar bara aldrig in i någon. Inte ens en liten snudd, skulle jag våga påstå. Jag faller heller inte särskilt lätt, men det är väl för att jag har ungefär 10 säkerhetslinor. Jag tror på ordfrasen; ensam är stark. Jag menar, motsatsen har jag bevisat inte fungerar. Så det kanske är okej att jag inte ramlar in i någon. Det är nog bra att jag, smarthead, håller mig på min kant. Jo, jag ska nog fortsätta där jag är. Idag klarade jag ett mördarträningspass, utan att fantisera om någon jag ville slå på. Nej, ingen jag vill slå.. det kan vara för att jag inte har fått något skrapsår eller en hjärn/hjärtskada den senaste tiden.
Ramla på ni, jag står duktigt kvar och kollar på.

Föresten. Tack för hyreshöjningen, verkligen.


Kommentarer
Postat av: HEDLUND

Honey, I'm hooome! Fick ditt sms igår men hade inga pengar. Saknar dig med iaf! Tror bestämt att jag ringer dig imorrn :) PUSS

2008-12-19 @ 22:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0