Can I kick it? Yes you can.

Yeah Toast är på tredje skivan, spår 21!

Myser i lägenheten med ljus och mamma mia :) Den var bra. Jag känner av baksmällan lite lätt, men det gör ingenting. Då har jag en ursäkt för att stanna inne. Jag har en hemsk kommunikationsbok att ta mig an under kvällen. Men det ska nog gå, jag är på ett rätt så bra humör tycker jag. Imorse gick jag glatt upp och städade lägenheten, tog en svängom med moppen i hand och en bra tune från en av alla våra skivor från roadtripen i sommras (gårdagens höjdpunkt). Jag vill dock påpeka att det var en engångsföretelse! Jag förundras fortfarande hur kul man kan ha på våra förfester som igår gästades av sjukt härliga människor.

Nu sitter jag med dynga i håret (läs hårfärg) och snorig näsa. Jo, de flesta i familjen verkar rätt risiga. Blir jag sjuk så är jag tacksam om jag är frisk till jul & nyår. Annars får jag skaffa en blåsa som är lika röd som min, nu, röda näsa. 

Nu ska jag dansa mig tillbaka till badrummet och vaska av mig kletet och hoppas på att det varken blir morotsfärgat eller bajsbrunt. Håll tummarna är du bussig.

Hejdå! 

Kommentarer
Postat av: Anna

Finally! You found it!

Vart håret bra? :)

2008-12-16 @ 14:06:48
URL: http://disco2000.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0