oh,

Gud finns inte.
Jag vill tro att gud finns. Men det går inte, jag kan inte.. det är inte äkta. Jag tror att man behöver tro på någonting, man mår bra av det och tron ger en ro både dagligen och i utsatta situationer. Men jag har inget att tro på. Det är hemskt, jag är en hemsk människa som inte tror på gud. Jag har ingen fantasi, ingen tanke på att "vidga mina vyer" om att det kanske finns någon helig ande som vakar över oss och hjälper oss i glädje, i sorg. Icke. Men när jag hamnar i utsatta situationer då? Vad finns där för mig att skänka mig ro? Inget.

Strunt kan man tycka, men det tycker inte jag.

För övrigt blir det mys med me, myself and I ikväll.
Ha en trevlig Lördag!

Kommentarer
Postat av: sandra

And we were trying different things

We were smoking funny things

Making love out by the lake to our favorite song

Sipping whiskey out the bottle, not thinking 'bout tomorrow

Singing Sweet home Alabama all summer long!!!

2008-08-23 @ 19:03:47
URL: http://saandraaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0