Home sweet home

Yes! Nu är jag hemma från festivalen. Skönt att vara hemma, men det var riktigt roligt där borta. Jag måste också påpeka att vårat tält roules the school.. mm, gamla bettan. Queen Ifrica var bäst och sen Sean paul tror jag. 10 artister blev tagna för narkotikainnehav och där ibland dem var Sean Paul.. riktigt tråkigt! Jag & Jessi fick också autografer ifrån Junior Reid när vi sprang på honom på festivalområdet. Han bjöd oss på efterfest och grejer ;) Men vi sa nej.. Why jessi, why? Creds till mina favorit tjejer, det var hur roligt som helst och jag hoppas vi kan göra om det nästa år igen :)




VAR ÄR BOXEN?

Kommentarer
Postat av: sandra

nästa år ska campboxen resas igen.. :D lätt!

2008-08-11 @ 22:12:51
URL: http://saandraaj.blogg.se/
Postat av: kjam_anzi

å värsta kuuul ni verkar ha haft era partypinglor :)

ses snart kanske kanske? saknar dig också, så det gör ont! uh

2008-08-12 @ 16:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0