Tatuering på ingång

På Fredag ska jag få göra min tatuering.
Äntligen! Är riktigt nervös. Men jag har fått många lugnande ord.
Äsch, skitsamma hur ont det än gör, det är ändå så värt det!
Pappa fyller år också :) Plus att han nu har kommit hem ifrån Thailand.
Så i eftermiddag ska jag åka och hälsa på dom :)

Den 18.e är det dax för mig,
då följer jag med familjen till Spanien, marbella.
Det ska bli så skönt, behöver det verkligen! yey!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag möta upp Jenny
så ska vi sticka och köpa våffelsmet och sen laga våfflor :)
Mys.

I morgon blir det lite festande, på torsdag blir det jobb och grejer
och på Fredag blir det ju tatuering, pappas födelsedag & Oscar kommer hem.

Kom hem nu istället, saknar dig så jag dör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0