Sliten guzzzzz

Ja, jobbar man 11 timmar.. slutar 23, sticker ut och ränner hela natten
och kommer hem 5 på morgonen så är man lite sliten. :)
Men det var kul alltså.. spontana grejer brukar vara det.

Gick upp rätt tidigt, tog en dusch.. (alltid ta en dusch, inte lukta usch)
Åkte med familjen till maxi, sitter nu här i soffan med lil'sis..
ska snart ner på stan och äta lite :)
Hörni.. På fredag åker jag ner till medelhavet..
jises vad jag längtar!

Vill också säga hej till min moster Anna,
rykten säger att hon läser min blogg :) Tjenare!

Föresten, mamma vill också läsa min blogg..
wah.. måste kolla om det står nå "opassande" ;)
haha nej. jag får ta smällen.

hej




Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gums! moster läser!! jajjemensan det gör jag, måste ju hålla koll på min "lilltjej".... älskar dej lillunge, kram moster

2008-05-02 @ 07:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0