full helg

Sitta i våran sköna soffa med LB på tvn och datorn i knät är inte alls pjåkigt.
Så skönt så. Sov väldigt länge idag, vilket jag inte har fått gjort på länge.
Denna helg har jag haft fullt upp..

I Fredags kl 12 fick jag äntligen min tatuering :) Petra följde med mig som stöd,
hon skulle hålla mig i handen men hon hamnade för långt bort.. så jag fick
klara mig själv, haha. Sen blev det lunch med lite bk folk och vandring på stan.
Senare åkte jag hem till Oscar och åt middag, mys. Sen åkte vi hem till mig.
Jag skulle nämligen upp väldigt tidigt för att göra Högskoleprovet.
Hur det gick? Tja, har inte vågat kolla upp det än.
Men kanske vågar jag kolla upp det idag ;) Det var rätt svårt.
Sen direkt efter högskoleprovet som höll på hela Lördagen så jobbade jag.
Petra, sandra & Jessi kom sedan på att vi ville ut. Så sandra och jag drog
hem till henne direkt efter jobbet vid 22 och fixade oss.
Kvart över elva var vi down town och det blev en väldigt rolig kväll faktiskt :)
Och igår så var det jobb igen och sen träffade jag soldaten lite granna.

Phju, det var det. Idag blir det vandring och träning :) skönt.

Du betyder väldigt mycket för mig

Bild på min tatuering kommer inom kort :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0