Dirty sexy money, dirty sexy money

Dirty sexy money, dirty sexy money... dirty.

Alltså borde jag ge upp hoppet om att du ska ringa?
jag har väntat i 4 timmar, från att jag slutade jobbet.
Neru, nu ger jag upp.. nu ska jag gå och lägga mig!
Dumma dJAAA! hihih:) äsch, det var inget..
Jag har inteväntat i 4 timmar och trott
att du hade glömt mig.. jag visste hela tiden att du skulle ringa :)
Hade inte brytt mig om du inte ringde liksom, big deal..
det är ju inte så att vi sitter fast i varandra.
Man behöver inte ringa och säga god natt, det är så nördigt.
Men du är ju en söt nörd, så jag får väl stå ut rå ;)
ÅÅÅÅÅ nu ska jag sova gooootti :)
tack för att du ringde fast du egentligen inte hade tid soldat.
Jag behövde verkligen det en dag som denna.

I morgon blir det en skön joggingtur och jobb.
Resten av dagen ska jag ta det lugnt och fixa med
mina ansökningar tills i höst :) yeah, nu är det dax..
lika bra att ta tag i skiten.

Dirty sexy money, dirty sexy money... dirty
Varför? Jo, för den här meningen finns i mitt huvud dag in-och dag ut.
Den är så rå.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vad ska du söka till? =)

2008-04-10 @ 15:37:10
Postat av: annis

du aner icke hur möe jag saknar daj linkanblinkan!

2008-04-10 @ 20:23:08
URL: http://anname.blogg.se
Postat av: Hedlund

Ja, eller hur.. vad ska du söka? :)

2008-04-11 @ 08:20:15
URL: http://carolinehedlund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0