Dimman är inom räckhåll

:)

börjar tänka på min ekonomi nu när jag åker iväg i en vecka.
Det är nämligen så att jag & jenny har bokat resa till magaluf i juni!!! :D
Wooohoow. Ellen är där nere och jobbar, så vi ska komma ner och härja!
Sjukt kul ska det bli, bättre än ett 3 stjärnigt för bara 5010 kr. Eller,
bara och bara. Men det är i varje fall credit för pengarna.
Övriga veckor innan vi drar måste jag jobba ihjäl mig..
eftersom att jag gärna vill åka på en liten tripp till med en annan person :) hihi.
Men det ska nog ordna sig tror jag.

Aja, Nu ska jag fixa mig lite.. girls kommer hit och ska härja.
Känoners, välkommna rå.
Vi ska senare vidare och glo på Adam Tensta.
"tha tha that's my cool and I can't take it of" ballt värre.

I morgon blir det långpromenad med Jenny, packa satan, jobb & hem och sova.
För på Fredag åker vi vid 5 till Marbella, puerto banos.

Ses i dimman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0