back on track.. lite i varje fall

THIS IS BORING
Men det är väl för att jag inte har suttit vid en dator på massa dagar.

Så, vad har jag haft för mig?
Jag har vart i spanien i en vecka :) Hur skönt som helst med familjen.
Old memories som väcktes eftersom att det var ett tag sedan jag var där.
Trevliga resturanger, lite party, sol & bad. Nice liksom.

I Lördags fyllde jag år och fick kanske världens bästa present av min Soldat.
Det var en överraskning som gjorde mig helt lycklig.
Vi åkte till Tidö/Lindö på Spa, där vi bastade, badade bubbelpool och massage.
Riktigt mysigt med lite tilltugg & dryck. jag var/är otroligt glad över den presenten.
Ribban ligger högt numera ;)
På kvällen kom släkten och jag fick lite grejer,
massa grejer tills jag flyttar, gant handdukar, filippa K -glas, presentkort.. m.m.
Ska också få en dator & jag hoppas också på en ny D-kamera..
eftersom att min olyckligtvis blev snodd. :/
Kalaset räknas med att bli om två veckor..
9-10 maj. Äsch, friends.. jag meddelar.

Idag träffade jag Jenny, vi har äntligen betalat hela resan nu.
Så den 10.e Juni drar vi till Magaluf! Yey. Längtar.

Nu ska jag ta det lugnt, kollar lite på Laguna Beach & väntar på solning med Petra :)
ikväll hoppas jag på lite besök & mys.
I morgon ska jag till Pappa och bli lite grattad. :) Trevlans.
Sen är det ju liksom valborg på Onsdag.
Grillning at Jessis place!

            

The view :)                     William                   Mosters älskling


Kommentarer
Postat av: Sabina

10 juni? =( Då missar du min student, buhu..

2008-04-28 @ 18:29:07
Postat av: Anonym

haha va söt unge! :)

2008-04-28 @ 19:35:06
URL: http://anname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0