Amen tjenare

Blä, idag mår man verkligen som man förtjänar.
Alltid när jag har druckit så vaknar jag sjukt tidigt och kan inte somna om.
Så jag var vaken vid 7 i morse, men somnade om vid 10 och blev väckt vid 12 igen.
Riktigt jävla död. Men men, det är så det kan vara ibland.
Ska städa mitt rum som ser rätt täskigt ut. Vi ska tydligen få gäster ikväll,
men jag ska jobba som tur är. Orka gäster liksom ;)
 
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!
I morgon klockan 12, tänk på mig.. då är det en nål som ärrar mig för livet ;)
Jises, vad härligt. Är bara sjukt nervös. Jag går och kollar på bilden av
min tatuering hela tiden. Ångrar mig icke! Skönt att vara så säker på sin sak.
AJAJAJ, pina! Fast som min far säger: Smärta är bara en myt.
Jo heppåre ;)

Har också högskoleprov på Lördag, kl halv 9. Pah. dödare än dödast.
Tur att Petra ska göra på samma ställe. :)
Mohaha lurade henne precis att jag var på sjukhuset.
Det var roligt. Men nu i efterhand är det visst inte så roligt.
Tänk så hade det hänt mig nå på riktigt i natt. Nej, blä.

Sen vill jag bara säga till Caroline Hedlund my love,
saknad till 1000 miljoners driljoners (?) :)

Vad skönt det är att sitta och sega. Jag vill inte ner i mitt rum & städa.
Plus att det är en lång väg att vandra. Man ska ut från köket,
ner för trappan "aka" helvetet. Gå genom två hallar,
öppna världens eller kanske universums jobbigaste och
största dörr och ta ett stort steg över en jätte hög tröskel!
Låter som en utmaning, inte sant?
Linn, ta tag i ditt liv. Utmana dig själv.
Okej då, jag ska..om ett tag..

Kommentarer
Postat av: annapanna

haha jag hör hur du säger det du skriver! roooligt ju.. :D

2008-04-03 @ 20:11:24
URL: http://anname.blogg.se
Postat av: Ungkarl på drift

Ryser i kroppen när jag läser sånt där. Börjar genast tänka på våra bravader i Västerås för en miljon år sen. Vi ägde stan på de där cyklarna! haha. men, iaf.. saknar ju dig med, och det blir bara mer och mer för varje dag :(

2008-04-06 @ 22:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0